Список форумов aviv7.com

Форум  в Израиле на русском языке         aviv7.com

 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
ПОМОГАЛКА ДЛЯ ИГРЫ В ГОРОДА                    ПОМОГАЛКА ДЛЯ СМАЙЛОВ
librman kto ty

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов aviv7.com -> Ганей Авив
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Мэнди Сафади



Зарегистрирован: 18.01.2008
Сообщения: 28

СообщениеДобавлено: Пн Фев 09, 2009 12:14 pm    Заголовок сообщения: librman kto ty Ответить с цитатой

ליברמן: בין ההתבטאות לחזון

מאת: מנדי ספדי.
מהשיחה הראשונה אתה מתרשם, מההתנהגות שלו אתה מתחיל לדאוג וכשאתה קורא אותו אתה מתרחק, ההבדל העצום והסתירה המהותית בין מה שליברמן אומר למה שהוא כותב במצע הבחירות אינם ידועים לכלל הציבור, כי ברובנו מתעצלים לקרוא את התוכניות המוצעות ומסתפקים בגזרי עיתון ובאמירות שמופרחות לאוויר הבחירות, וזה בעצם הגורם המרכזי לאכזבות הקשות שהציבור חווה בעשור האחרון ממנהיגיו, במערכת הבחירות יורד גשם של הבטחות ואמירות שנעימות למשמע אוזנינו, וכאשר נבחרינו מתחילים בפרק העשייה הם מיישמים את האידיאל האמיתי שמנחה אותם.
ההתלהמות נגד הערבים לא מעידה על יכולת להנהיג עם, ואינה מעידה על כישורים מופלאים שבגינם ראוי מנהיג להגיע לגדולות, קללות והתלהמויות בדרך כלל מייצגות אנשים חלשים שאינם מסוגלים לבוא בטיעונים חזקים ומשכנעים כדי להציג מטרייה מסוימת, ולמרות דבריי אין אני טוען כאן שאין צדק במה שליברמן אומר, הטיעון הוא שליברמן אינו חושף את כל האמת כשהוא מציג את עצמו ומפלגתו בפני הבוחר, ואני אגע על קצה המזלג בשתי נקודות שמשוות בין אמירותיו הנחרצות מול הבוחר לכתוב במצעו.
"הסכסוך הערבי ישראלי אינו סכסוך טריטוריאלי אם כי הוא סכסוך דתי" טוען ליברמן בפני בוחריו, ואגב אני מסכים עם קביעה זו ואף היה לי חלק מסוים בזה שהוא הגיע למסקנה זו, אלא מה? ליברמן משתמש באמירתו זו רק למטרות התרסה נגד הערבים ובמטרה לזנק בסקרים, וכאשר פונים למסמכי החזון של ליברמן קרי מצע המפלגה המחייב, שם קוראים בתוכניתו הראשונה את תוכנית הקנטונים ולאחר מכן ניסח את חזון חילופי שטחים מאוכלסים, שמנקודת מבט של יוסי ביילין ותומכי הקמת מדינה פלסטינית במערב הירדן, ובעיקר אם קוראים אותה בצורה אובייקטיבית היא נראית מקובלת ואף מייצגת את הקו האידיאולוגי שלהם, רק שזה הוא החזון של ליברמן שלפני רגע אמר כי הסכסוך הישראלי ערבי אינו סכסוך טריטוריאלי אלא סכסוך דתי, שהרי אם כך הדבר גם לפי ראייתי מה יועילו חילופי השטחים המאוכלסים או מסירת כל שטח ובכל שיטה לסיום הסכסוך, שמי יודע את מוסג "ארד' אלאסלאם" מבין שהמוסלמים לא יפסיקו את מאבקם על שטחים שבעיניהם הם שטחים מוסלמים עד שיחזירו אותם לידיהם ועד הגרגיר האחרון.
אז מה פספס ליברמן בדרך בין האמירה שלו לבין הכתובים שלו, או שבעצם אנחנו אלה שמפספסים וליברמן רק אומר את הדברים כי אנחנו אוהבים לשמוע אותם, והוא בכלל מתכוון להיפוכו של דבר?
אמרנו אולי זו מעידה חד פעמית והוא לא התכוון? אך בשבוע שעבר בכנס ירושלים ליברמן מציג עמדה שאחזה בה מפלגת העבודה ושכנותיה משמאל שנים רבות: "שיפור הכלכלה יסייע בפתרון הטרור" הוא אמר ,ושוב אנחנו מתבלבלים ולא מבינים מה פספסנו שאם הסכסוך הוא סכסוך דתי אז מה הכלכלה תשנה? ולמה ליברמן משתמש בקו האידיאולוגי רק במקומות סגורים ולא מטמיע אותם בציבור כפי שהוא הטמיע דברים אחרים, מדוע ליברמן מסתיר את החזון שלו ומפריח סיסמאות שנעימות לאוזני שומעיו.
אמירותיו והצהרותיו של ליברמן יכולות לייצג אותי שכן בחלקם הגדול נכתבו על ידי במאמריי הרבים, רק ההבדל שאני כותב את האמירות עם במת דיון ונימוקים מעמיקים לכל אמירה ואמירה, ולא רק ככותרת לעיתון או לכנס בחירות, והחמור בליברמן שאינו מתכוון למה שהוא אומר והחזון שלו מנוגד בתכלית לאמירותיו כפי שנימקתי לעיל, ואלה הדברים הבולטים מבין הסתירות שיש בין אמירותיו וכתוביו של ליברמן.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Holms



Зарегистрирован: 13.06.2006
Сообщения: 43817
Откуда: Хайфа

СообщениеДобавлено: Вт Фев 10, 2009 6:22 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дайте перевод, плиз...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Ср Фев 11, 2009 7:41 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сэр, поскольку форум на иврите находится в процессе оформления, мы так договорились, что ивритоговорящие участники пишут здесь...Я перевожу по мере сил и возможностей.
Кроме того, к настоящему времени уже многие олим прекрасно освоили иврит, мало того, появилсь молодежная прослойка- якобы русскоязычная, которая прекрасно владеет руссским , но еще лучше ивритом.

Так что, сэр, пож. Или переведите сами или потерпите, пока я смогу за это взяться..

Я могла бы предложить грубый машинный перевод, но здесь идет речь о тонких материях. которые машина способна только разрушить и исказить
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Holms



Зарегистрирован: 13.06.2006
Сообщения: 43817
Откуда: Хайфа

СообщениеДобавлено: Ср Фев 11, 2009 11:33 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
Я могла бы предложить грубый машинный перевод, но здесь идет речь о тонких материях. которые машина способна только разрушить и исказить


Вот именно это я и имел в виду. Поэтому и не уверен в своих возможностях.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов aviv7.com -> Ганей Авив Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
 
 
 
HotLog         Израиль по русски. Каталог израильских сайтов, каталог сайтов Израиль
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

Anti Bot Question MOD - phpBB MOD against Spam Bots
Заблокировано регистраций / сообщений: 59020 / 0