Список форумов aviv7.com

Форум  в Израиле на русском языке         aviv7.com

 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
ПОМОГАЛКА ДЛЯ ИГРЫ В ГОРОДА                    ПОМОГАЛКА ДЛЯ СМАЙЛОВ
Pgisha dayarim shel Ganey Aviv im Orit Or

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов aviv7.com -> Ганей Авив
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Сб Сен 27, 2008 11:50 pm    Заголовок сообщения: Pgisha dayarim shel Ganey Aviv im Orit Or Ответить с цитатой

Зеев Уриель комментирует встречу:


Цитата:





אתמול נערך מפגש טעון בין תושבי השכונה לנציג חברת הניהול אבי עטיה, במפגש הועלו טענות כלפי התחייבויותיה של החברה מתוך ההסכם, אשר אינן מבוצעות כמובטח.
אתייחס לשני נושאים מתוך האמור:

1. שמירה היקפית: חשוב להדגיש כי מדובר בשמירה היקפית,כלומר רכב סיור בשכונה הכולל שני סיירים חמושים.בפועל לא נראה הרכב ולא סייריו. התושבים ביקשו לדעת היכן נמצא השומר. רק לאחר כשעה בה ניסו תושבים להתקשר למספר שנמסר ע"י מר עטיה, ולא נענו, הופיע מי שהוצג לכאורה כסייר,כנראה לאחר שמר עטיה הצליח להשיגו. התושבים הבינו שהנ"ל הגיע מחוץ לשכונה ולא מסיור שערך כמתחייב בשכונה עצמה. לפיכך הודיע מר עטיה כי יבטל את סעיף השמירה ההיקפית בשכונה ויפחית את העלות מדמי הניהול. עוד הוסיף מר עטיה כי כתוצאה מפעולה זו,יאלץ להסיר את השמירה מהחניון המרכזי במרכז המסחרי . כלומר התשלום שעד היום שולם כחלק מדמי הניהול של כלל תושבי השכונה,עבור שמירה היקפית, היה בעצם עבור השמירה בחניון, בשעה שמממני השמירה בחניון,הם בעלי העסקים. לא ברור לי מה הקשר בין תשלום דמי הניהול של כלל התושבים לשמירה בחניון. הדבר מעלה תהיות ושאלות קשות בסוגיה זו....


2. דוחות כספיים: מר עטיה נתבקש ע"י מספר תושבים להציג את המאזן הכספי (דוחות) של החברה, הן הדוח של כלל השכונה והן הדוח לפי בניין ובניין ו/או דירה. מר עטיה התקשה לתת תשובה בנדון. הוא ציין כי באתר הבית של החברה יתפרסם המאזן השנתי של כלל השכונה וכי כל אחד רשאי יהיה לעיין בו. יחד עם זאת ציין כי אין באפשרות החברה להציג דוחות ספציפיים של כל בניין ו/או דירה בנפרד שכן מדובר בפרוייקט שכונתי. המשתמע מדבריו כי לפרוייקט יש תאריך אחיד של התחלה ותאריך אחיד לסיומו. העובדה שחתמנו כולנו על חוזים אישיים, מהווה סתירה לדבריו ועל החברה להחליט,במה דברים אמורים- בפרוייקט או בהסכמים נפרדים.אי אפשר לאחוז בחבל משני קצותיו.אנו נתייחס לדבריו בפארק ונפעל בהתאם.


3. נושאים נוספים להם התייחס מר עטיה כמו תקופת ההסכם, חידוש אוטומטי של ההסכם וכן סוגיית חוזים אחידים נבדקים בימים הקרובים בהליכים משפטיים.אעדכן בהמשך.


זאב אוריאל


Последний раз редактировалось: Aviva (Сб Окт 04, 2008 10:35 pm), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Вс Сен 28, 2008 12:01 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вчера состоялось собрание , на котором жителям Ганей Авива была предоставлена возможность задать вопросы господину Ави Атия -представителю управления компании Орит Ор.

Встреча была организована инициативной группой Авив оле
Во время собрания жителями были озвучены претензии к фирме относительно обязательств , которые компания не выполняет так, как это вытекает из договора

Я рассмотрю два момента, стоявших на повестке встречи


1. Охрана периферии:
Важно что речь идет об охране периферии Ганей Авива
Средство охраны внутри окрестностей микрорайона включает двоих вооруженых патрулей, которых в реальности никто не видит
Жители просили сообщить, где находится охрана .
Только через час им удалось дозвониться по указанному номеру и никто не ответил.

По-видимому, разыскиваемый охранник находился вне микрорайона.. Наверняка господину Атия удалось позднее дозвониться до него.
И соответственно господин Ави Атия согласился, что готов отменить этот взнос и уменьшить платежи в адрес хеврат нигуль, однако предупредил, что вынужден будет в результате этого удалить охранников со стоянки автомобилей в подвале торгового центра.

То есть, взнос, который оплачивался жителями для охраны района был по сути дела использован для охраны стоянки автомобилей и торгового центра в те часы, в которые в этом заинтересованы исключительно владельцы эсеков.

Непонятно какая связь между платежами жителей и охраной стоянки в каньоне
Предмет достоин изумления и провоцирует нелегкие вопросы в этом пункте.





2. Финансовые отчеты:
Ряд жителей попроосил у Ави Атия предоставить финансовые отчеты , а именно, как отчет по всему микрорайону, так и отчет в частности по домам или квартирам
Господин Атия сказал, что отчет по всему району будет напечатан на сайте фирмы и что каждый будет иметь возможность увидеть его, а вот что касается отчета по домам, то он не может дать такой отчет, поскольку речь не идет о каждом доме в отдельности , а о проекте всего микрорайона в целом.

Из его слов вытекает, что у проекта есть единое начало и есть единое завершение .
Но фактом является то, что каждый из нас подписывал личный контракт с фирмой и в словах есть противоречие. Фирма должна определиться сама для себя, о чем идет речь , имеет ли она дело с цельным проектом или с отдельными договорами....Невозможно сидеть на двух стульях одновременно.

Мы проанализируем его слова, сказанные в парке и учтем их в дальнейшем.
То, что сказал господин Ави Атия о персональных договорах, об автоматическом продлении их, будет в ближайшее время рассматриваться в судебном порядке.
Уточнения последуют в дальнейшем.


Зеев Уриель


Последний раз редактировалось: Aviva (Вс Сен 28, 2008 10:20 pm), всего редактировалось 6 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Никита



Зарегистрирован: 17.02.2008
Сообщения: 478

СообщениеДобавлено: Вс Сен 28, 2008 12:37 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А по мне - пусть удалит охрану в подземной парковке. Всё равно там не охрана, а клуб какой-то. Какая же это охрана, если там даже в твою сторону не смотрят: заходи кто хочет, заноси что нравится.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Вс Сен 28, 2008 2:11 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Никита писал(а):
А по мне - пусть удалит охрану в подземной парковке. Всё равно там не охрана, а клуб какой-то. Какая же это охрана, если там даже в твою сторону не смотрят: заходи кто хочет, заноси что нравится.


Еще хуже. У Леонида Фридмана, который паркуется там постоянно, поскольку приобрел квартиру в этом доме и соответственно стоянку, автомобиль во время парковки изувечили. Теперь он судится с ними ....

может и мне не стоит туда заезжать теперь.....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Orit Or



Зарегистрирован: 02.09.2008
Сообщения: 2

СообщениеДобавлено: Чт Окт 02, 2008 6:42 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

שלום לכולם,

חבל מאוד שמר ז. אוריאל חושף שוב את פרצופו כזאב בעור של כבש.

הפעם כפרשן לעינייני חוזים , חברות ניהול ומשמעויות:
מר ז. אוריאל מדגיש כי עפ"י ההסכם השמירה היא היקפית וכו' וכו'
מי שיקרא שוב את ההסכם יראה שבשום מקום לא מוזכרת השמירה, מהותה או היקפה.השמירה בגני אביב מתבצעת הן עפ"י דרישות החוק והן עפ"י שיקול דעתה של החברה בשיתוף הדיירים. עפ"י החוק, החניון- השייך לדיירי המגדלים חייב להיות מאוייש 24 שעות ביממה. מן הסתם גם למר ז. אוריאל, כמו גם לתושבי השכונה הרבים ודיירי המגדלים היה העונג להשתמש בשירותי החניון. מה לעשות שעפ"י החוק חייבים לאייש אותו 24 שעות? את מר אוראיל זה פחות מעניין כשהמטרה להכפיש את חברת הניהול.

לעניין הדוחו"ת הכספיים- הקשר בין אי יכולת להפריד חשבונאית בין הבניינים לבין תקופת החוזה הינו כמו הקשר בין מר ז. אוריאל והמציאות. רק הוא מסיק מהעובדה כי לא ניתן להפריד חשבונאית את ההוצאות על בניין מסויים מעידה על כך כי כולם מתחילים ומסיימים את החוזה באותו הזמן. מטרתה של חברת הניהול היתה ונשארה מתן שירותה אחזקה, ניהול ותפעול לבניינים בשכונה. כגוף הרוכש שירותים רבים יש לחברה את היכולת להשיג מחירי שירותים זול יותר מאשר בעבור כל בניין בנפרד.החוזים הינם אישיים, אם מישהו טרם הבין. ולמרות היות החוזים אישיים הרי שמטרתם לתחזק לנהל ותפעל את השכונה כולה.

מעניין כי מר ז. אוריאל לא טרח להזכיר כלל כי, בבניין שלו, 145 א', היחידי שאינו חתום על הסכם ניהול זה הוא. היחידי שאינו משלם דמי ניהול זה הוא. מר ז. אוריאל צורך את שירותי החברה השכם והערב והוא מסרב לשלם לה את דמי הניהול המגיעים לה. יתרה מזאת, אף בית המשפט קבע, בעניינו של מר ז. אוריאל כי חרף טענותיו על כי החברה מעניקה שירותים חלקיים בלבד או בכלל לא, עליו לשלם את דמי הניהול.
בנוסף, מתנהלת כיום תביעת לשון הרע של החברה כנגד מר ז. אוריאל בסך 800,000 ש"ח!!

חבל מאוד שמר אוריאל מנסה להרוס כל ניסיון של שיתוף פעולה בין החברה לדיירים וזאת משיקולים לא עניינים בהכרח.

בברכת גמר חתימה טובה,

אבי עטיה.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Zeev Uriel



Зарегистрирован: 04.05.2008
Сообщения: 121

СообщениеДобавлено: Сб Окт 04, 2008 6:27 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

אני מגיב רק הפעם לדברי הבלע של מר עטיה ולא אגיב יותר לדבריו, גם אם ימשיך בהכפשותיו.
עושה רושם שמר עטיה חיכה להזדמנות לשפוך את מילותיו כנגדי,גם אם אין קשר בינן לבין דבריי.ממש הזדמנות פז ללכלך,להטעות ולהרעיל. אין חדש תחת השמש....כדאי רק להזכיר כי מאות האנשים שהיו במפגש עם מר עטיה, הגיעו כדי לשמוע את דבריו כנציג חברת הניהול, כבעל התשובות לשאלותיהם הרבות וכתובת לתסכוליהם. הם לא הגיעו כדי לשמוע על זאב אוריאל או על תסכוליו של מר עטיה בנוגע למר זאב אוריאל.נראה כי האדון שכח לשם מה הוא בא.
יחד עם זאת ,אני שמח שמר עטיה לא הכחיש את דבריו בנוגע לקיזוז דמי השמירה ההיקפית מדמי הניהול, גם אם אינו מעודכן לגבי ההסכם של החברה אותה הוא מייצג . הנ"ל כתוב במפרט הטכני,דבר שאולי נסתר מעיניו,שהלא ציין כי רק שנתיים הוא בתפקיד. הסעיף אומר כי החברה תספק רכב סיור עם שני אנשים חמושים (סעיף י' במפרט הטכני-אתה מוזמן אלי לקרא אם חסר לך עותק במשרד) . השמירה מטרתה "... על מנת להרתיע ולתת ביטחון לדיירים..." עדיין לא ברור לי מה הקשר בין הנאת הציבור משירותי החניון לגביית דמי השמירה ,שהרי בעלי העסקים הם אלה הנושאים בנטל מתוך האינטרס שלהם לעודד מרכז עסקי שוקק,המעניק שירותי חניה למבקריו. הטענה כי תושבי השכונה שותפים לנטל זה תמוהה ביותר וזאת בלשון המעטה. אציג באתר בקרוב את המסמך הרלוונטי, אותו הוציאה לפרסום חברת הניהול בעצמה, הרבה לפני שמר עטיה ייצג אותה.
אני מקווה כי בדבריו שהחברה משנה לפי שיקול דעתה (מי בדיוק הדיירים השותפים להחלטות, כדבריו? אשמח באם יציג אותם לציבור הרחב) את היקף וסוג השירותים , אינו רומז כי אל לתושבים להסתמך על הבטחותיו, או לקחת אותם יותר מידי ברצינות , שהרי תמיד יוכל להתנער מהן כאומר – הפעלנו שיקול דעת והחלטנו לשנות.... אצלנו קוראים לזה "כיסוי ת..."
לגבי הדוחות הכספיים והחוזים – לא הבנתי את תשובתו של מר עטיה שכן אינה קשורה כלל לדבריי ונראה כי כלל לא הבין על מה דיברתי.אולי יתייעץ בגורם משפטי שיסביר לו...
לגבי ענייני המשפטיים- אני מציע שוב למר עטיה לקבל הסבר מגורם משפטי .ביהמ"ש כלל לא דן בסוגיה של מתן שירותים . קביעתו התייחסה לבקשת רשות להתגונן .כך קבעה המפקחת על רישום הבתים. ביהמ"ש העדיף שלא לדון בסוגיה המורכבת. החלו מהלכים משפטיים בסוגיית חוזים אחידים שיכריעו בסוגיה.בוודאי שלא מר עטיה יעשה כן. ביני ובין חברת הניהול מתנהלות תביעות משפטיות הדדיות והייתי מציע למר עטיה שלא ינפנף בתביעתו כחוגר המתהלל כמפתח... גם יותר צנוע וגם יותר חכם....
ההסכם ביני לבין חברת הניהול הסתיים ועד שלא יוצג הסכם מול נציגות דיירים,כמתחייב בחוק, לא אחתום על חוזה אישי. האם העובדה שמר עטיה מציין כי החוזים הללו באים לשרת את השכונה הובאה לידיעת ביהמ"ש לחוזים אחידים וקיבלה את אישורו או ברכתו? נשמח לקבל תשובה. לגבי הנאתי מהשירותים, הרשה לי לגחך קלות...
ולסיום- כשתחליטו מול מי אתם חותמים,נציגות או באופן אישי מול כל דייר ודייר, אז נפגש ונדון באופן ענייני.
כמו כן אני מאחל למר עטיה גמר חתימה טובה...ולכלל הציבור כמובן.
זאב אוריאל
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Dan



Зарегистрирован: 21.01.2008
Сообщения: 196
Откуда: Ganey-Aviv

СообщениеДобавлено: Сб Окт 04, 2008 8:45 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

מר עטיה
על המפגע הזה :
http://dg4.odnoklassniki.ru/getImage?photoId=166658283240&photoType=2
במדרכת חנייה בין בניין 10 ו12 ברחוב מיכה רייסר.
דיווחתי לפקידה שלכם בערך לפני חצי שנה .
היא ענתה לי שלא בטוח שזה בטיפולשל אורית אור אבל היא תבדוק את העניין
ותפנה לגורמים רלוונטיים אם זה לא קשור לאורית אור(למרות שאם הבנתי נכון חניות בתחום שיפוטכם).
אני ודיירי שני הבניינים שחונים שם עדיין מחכים ל"טיפול"המיוחל!!!!!!!!!!!!!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Orit Or



Зарегистрирован: 02.09.2008
Сообщения: 2

СообщениеДобавлено: Вс Окт 05, 2008 8:13 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

שלום וברכה לאדון האנונימי,

המדרכות והכבישים שייכים ומטופלים ע"י עירית לוד, לרבות המפגע אותו צילמת.
נעשה יותר מפנייה אחת על-ידי החברה לעירית לוד, אולם אין לנו כל דרך ויכולת ל"אלץ" את העיריה לתקן את המפגע.
ישנם מפגעים רבים וטובים המדווחים לעיריה ולא תמיד הם נענים על ידה.

בברכת גמר חתימה טובה,

אבי עטיה
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
yaroslav



Зарегистрирован: 05.10.2008
Сообщения: 1

СообщениеДобавлено: Пн Окт 06, 2008 7:18 am    Заголовок сообщения: А кто вообще сказал что охранники там что-то охраняют Ответить с цитатой

[quote="Aviva"]
Никита писал(а):
А по мне - пусть удалит охрану в подземной парковке. Всё равно там не охрана, а клуб какой-то. Какая же это охрана, если там даже в твою сторону не смотрят: заходи кто хочет, заноси что нравится.


Меня сразу предупредили что материальной ответственности за автомобили припаркованные на этой стоянке никто не несет
Отсюда и проколотые колеса, содранные логотипы и буквы
И на все наплевательское отношение сквозь пьяный угар
Я уже не говорю о явных случаях вымогательства (бутылки), за тяжкий труд, а иначе смотри сам...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Пн Окт 06, 2008 3:17 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Надеюсь девушки из Орит Ор переведут это Ави Атия...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Пн Окт 06, 2008 6:33 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вот как это делается в Ашдоде.

При въезде в подземную стоянку поставили шлагбаум. На стоянку в ночное время могут заехать только владельцы парковочных мест , у которых имеется шалат.
За охрану стоянки в дневное время платит супер.
Были случаи вандализма. Владельцы парковочных мест скинулись и установили камеру наблюдения. То есть, ночную охрану оплачивают только владельцы парковочных площадок и именно за охрану своих автостоянок.

Я , например, тоже хочу, чтобы мои деньги шли на охрану ИМЕННО МОЕЙ СТОЯНКИ, а не какого-то дяди....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aviva
Site Admin


Зарегистрирован: 13.07.2005
Сообщения: 44320

СообщениеДобавлено: Чт Окт 09, 2008 5:31 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цитата:
אני מגיב הפעם לדברי הבלע של מר עטיה בזו הפעם ולא אגיב יותר לדבריו,גם אם ימשיך בהכפשותיו.
עושה רושם שמר עטיה חיכה להזדמנות לשפוך את מילותיו כנגדי,גם אם אין קשר בינן לבין דבריי.ממש הזדמנות פז, ללכלך,להטעות ולהרעיל. אין חדש תחת השמש....
יחד עם זאת ,אני שמח שמר עטיה לא הכחיש את דבריו בנוגע לקיזוז דמי השמירה ההיקפית מדמי הניהול, גם אם אינו מעודכן לגבי ההסכם של החברה אותה הוא מייצג . הנ"ל כתוב במפרט הטכני,דבר שאולי נסתר מעיניו,שהלא ציין כי רק שנתיים הוא בתפקיד. הסעיף אומר כי החברה תספק רכב סיור עם שני אנשים חמושים (סעיף י' במפרט הטכני-אתה מוזמן אלי לקרא אם חסר לך עותק במשרד) . השמירה מטרתה "... על מנת להרתיע ולתת ביטחון לדיירים..." עדיין לא ברור לי מה הקשר בין הנאת הציבור משירותי החניון לגביית דמי השמירה ,שהרי בעלי העסקים הם אלה הנושאים בנטל מתוך האינטרס שלהם לעודד מרכז עסקי שוקק,המעניק שירותי חניה למבקריו. הטענה כי תושבי השכונה שותפים לנטל זה תמוהה ביותר וזאת בלשון המעטה.
לגבי הדוחות הכספיים והחוזים – לא הבנתי את תשובתו של מר עטיה שכן אינה קשורה כלל לדבריי ונראה כי כלל לא הבין על מה דיברתי.אולי יתייעץ בגורם משפטי שיסביר לו...
לגבי ענייני המשפטיים- אני מציע שוב למר עטיה לקבל הסבר .ביהמ"ש כלל לא דן בסוגיה של מתן שירותים .קביעתו התייחסה לבקשת רשות להתגונן .כך קבעה המפקחת על רישום הבתים. ביהמ"ש העדיף שלא לדון בסוגייה המורכבת. יש ביני ובין חברת הניהול תביעות משפטיות הדדיות והייתי מציע למר עטיה שלא ינפנף בתביעתו כחוגר המתהולל כמפתח... גם יותר צנוע וגם יותר חכם....
ההסכם ביני לבין חברת הניהול הסתיים ועד שלא יוצג הסכם מול נציגות דיירים,כמתחייב בחוק, לא אחתום . לגבי הנאתי מהשירותים, הרשה לי לגחך קלות... כשתחליטו מול מי אתם חותמים,נציגות או באופן אישי מול כל דייר ודייר, אז נפגש.
כמו כן אני מאחל למר עטיה גמר חתימה טובה...

זאב אוריאל
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов aviv7.com -> Ганей Авив Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
 
 
 
HotLog         Израиль по русски. Каталог израильских сайтов, каталог сайтов Израиль
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

Anti Bot Question MOD - phpBB MOD against Spam Bots
Заблокировано регистраций / сообщений: 59014 / 0